GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 18.04.2024, svátek má Valérie
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » ALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Rémy uklidňuje spotřebitele

 

 

ilustracni fotoRémy Cointreau zdůrazňuje dlouhou tradici a zahraniční původ značek.

 

Čeští lihovarníci i dovozci a distributoři alkoholických nápojů se stále vyrovnávají s dopady metylalkoholové kauzy. Na vzniklou situaci nejviditelněji zareagovala společnost Rémy Cointreau.


Výzkum, který si nechala firma zpracovat, potvrdil prvotní předpoklady, že zahraniční značky to budou mít s opětovným získáváním důvěry spotřebitelů o něco snazší. Původ ze zemí na západ od nás a dlouhá tradice totiž pro spotřebitele představují určitou garanci nezávadnosti a kvality daného výrobku.


Hegermeistra střídá osvěta


Po poměrně agresivním počinu "Kein Hegermeister" nyní Rémy Cointreau podpoří i další značky ze svého portfolia, jako například Metaxa, Jim Beam, Rémy Martin a Campari. V nově připravené komunikaci zdůrazňuje již zmíněný zahraniční původ a letitou tradici coby záruku kvality výrobků. Několik variant motivu kampaně se objeví v tisku a on-line médiích.


Pokud spotřebitelé budou skutečně tíhnout k renomovaným dovozovým značkám, je to nejspíš trefa do černého. Od začátku kauzy totiž bylo jasné, že v dlouhodobém horizontu si mohou zahraniční značky v maloobchodě i gastronomii spíše polepšit.


Unie půjde do prodejen


Pošramocenou pověst alkoholických nápojů se nesnaží napravit pouze v Rémy Cointreau. S nedůvěrou spotřebitelů bude bojovat i Unie výrobců a dovozců lihovin jako celek, která připravuje komunikaci v místě prodeje.


Na regály v prodejnách plánuje Unie umístit poutače, které budou zdůrazňovat, že se jedná o výrobky s prověřenou kvalitou. Komunikace v místě prodeje naváže na již rozběhlé webové stránky Certifikacelihovin.cz, které jsou určeny jak obchodním partnerům členů Unie, tak široké veřejnosti.

 

Zahraniční původ, renomované značky navázané na konkrétní místa na světě i staletá historie, to vše může být v očích spotřebitelů zárukou kvality alkoholického nápoje.

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Eva Zakálová
22.10.2012 - 10:43:57

ALKOHOLICKÉ NÁPOJE
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

05.06.2009 - Nově diskutované předpisy pro solária

V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.