Staropramen stočil svou druhou letošní novinku z kategorie stále oblíbenějších beermixů. Po nové příchuti Cool Hořký Pomeranč, kterou uvedl na trh v březnu, nyní přichází s Cool Cidermixem, který v portfoliu doplní další příchutě Cool Lemon a Cool Grep. Staropramen Cool Cidermix dle pivovaru představuje svěží pivní mix s příjemnou jablečnou vůní a vyváženou chutí piva, cideru a jablečné šťávy.
Nová příchuť sází na rostoucí oblibu ciderů, které vznikají kvašením čerstvé jablečné šťávy. Přináší tak další variantu pro spotřebitele, kteří hledají osvěžení v kombinaci piva se zajímavou chutí ovoce. Velký úspěch nové příchuti při ochutnávkách naznačuje, že by se chuť šťavnatých jablek mohla stát chutí letošního léta.
„Chuť ciderů je v Česku stále populárnější. Zkusili jsme ji tedy spojit s chutí našeho piva a výsledek nás mile překvapil. Cool Cidermix je velmi osvěžující, lehce pitelný nápoj nejen pro letní měsíce. Podle výsledků našich chuťových testů se spotřebiteli dokonce tato příchuť vyvolala o 40 % vyšší zájem než bylo běžné u našich předchozích příchutí beermixů,“ říká k novému členu portfolia řady Staropramen Cool Zdeněk Lux, vrchní sládek pivovaru Staropramen a dodává „připravovali jsme ho celkem pět měsíců a jsme tak nyní zvědavi, jak uspějeme. Jak zachutná našim příznivcům i třeba těm, co beermixy zatím nepijí pravidelně.“
A právě rozšíření skupiny spotřebitelů bylo, vedle rozšíření nabídky chutí stávajícím fanouškům řady Staropramen Cool, hlavním motorem uvedení aktuální novinky na trh. „Trh beermixů jsme v Česku před dvěmi lety otevřeli, jsme jeho lídrem a tuto svou pozici bychom do budoucna rádi udrželi a rozvíjeli. Nejlepší způsob vidíme v udávání trendů a hledání doposud neznámých chutí i zcela nových druhů nápojů. Cool Cidermix, čili první smíchání piva a cideru, je příkladem tohoto našeho přístupu,“ doplňuje důvody uvedení novinky Eva Prajsová, manažerka značky Staropramen.
Jeho uvedení na trh bude podpořeno aktivitami na samostatném Staropramen Cool facebookovém profilu a webu. Podpoří ho také televizní kampaň a kampaň na venkovních nosičích, internetu, ochutnávky, instore podpora a řada letních aktivit.
Televizní spot k reklamní kampani na Staropramen Cool připravila agentura Young&Rubicam ve spolupráci s režisérem Karlem Janákem. Točilo se v produkci Val Produkcia (Chorvatsko). Média naplánovala agentura Universal McCann. Hlavním hrdinou spotu je již potřetí herec Jiří Maryško a s ním letos eskymácké tanečnice, tanečníci i DJ.
22.04.2013 - 22:55:30
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...