GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 25.09.2017, svátek má Zlata
GastroTrend

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » TECHNOLOGIE/ZAŘÍZENÍ

Efektivní reklamní nosič pro rychlá občerstvení a restaurace? Zásobníky na ubrousky

 

 


Efektivni reklamni nosic pro rychla obcerstveni a restaurace? Zasobniky na ubrouskySCA, vedoucí globální společnost působící v oblasti hygieny a dřevozpracujícího průmyslu, a americká Ná-rodní asociace pro restaurace provedly výzkum reklamy v restauracích. V něm zkoumaly jednotlivé re-klamní nosiče v restauracích, jejich účinnost a míru zapamatování. Téměř tři čtvrtiny hostů osloví sdělení umístěné na zásobnících na ubrousky.

 

 

 

Co se zákazníci chtějí dozvědět?

 


Nejpravděpodobnější dopad na chování (tedy návrat hosta do restaurace) mají informace o věrnostních programech. Informace o těchto programech umístěné na zásobních na ubrousku si vybavilo 75 % respon-dentů, v případě menu už jen 59 % a reklamu umístěnou na prostírání si pamatovalo jen 44 %.


Speciální nabídka a události jsou další oblastí, ve které jsou sdělení na zásobnících velmi efektivní. Vybavu-je si je 75 % a 44 % respondentů (pro zásobníky, respektive jídelní lístky).


Informace o ekologii zaujmou každého druhého hosta. Nejvíce si je zapamatují návštěvníci restaurací v pří-padě, že jsou vytištěné na samotných ubrouscích (56 %), necelá polovina hostů si jich všimne na zásobnících a prostíráních (47 % pro oba případy). Ekologická sdělení mohou inspirovat 56 % hostů k tomu, aby se vráti-li, a téměř polovinu (49 %) k tomu, aby danou restauraci doporučili.

 

 

Za jakých podmínek zákazníci restauraci doporučí?

 


Nejsilnější vliv na doporučení mají věrnostní programy (58 %), charitativní akce (55 %) a speciální události (54 %). Restaurace nejčastěji doporučují ženy mezi 18 a 34 lety, a to zejména kvůli ekologickým, charitativ-ním a věrnostním programům. Věrnostní programy jsou také důvodem, proč ženy restauraci navštíví znovu.

 

 

Reklama, kterou si vytisknete sami

 


Na rozdíl od jiných reklamních nosičů může být reklama umístěná na zásobnících velmi flexibilní a snadno vyměnitelná. Příkladem zásobníku, do kterého si může restaurace umístit vlastní reklamu tak často, jak po-třebuje, je systém Tork Xpressnap ®. "Na našich stránkách nabízíme jednoduchou aplikaci, pomocí které si do předem připravených template můžete vyplnit vlastní text a vytisknout novou reklamu, třeba týdenní nabídku nebo speciální prodejní akci. Tu pak stačí jednoduše vložit do zásobníku," vysvětluje Václav Votruba, marketingový manažer pro značku Tork ve společnosti SCA Hygiene Products, s.r.o. Další výhodou tohoto zásobníku je úspora. Je totiž konci-povaný tak, aby ze zásobníku bylo možno vyjmout jen jeden ubrousek v jeden okamžik. „Spotřeba ubrousků se tak sníží minimálně o 25%. Systém je také velmi hygienický, protože vytáhnutého ubrousku se kromě zákazníka nikdo jiný nedotkl," dodává Votruba.

 

 

O výzkumu:

 


Ve 400 rozhovorech provedených online byli dotazováni hosté ve věkovém rozmezí mezi 18 a 56 lety, kteří navštívili v posledních třech měsících restauraci (rychlé občerstvení nebo klasickou restauraci).

 

 

O značce Tork

 


Tork je globální značkou švédské skupiny SCA (Svenska Cellulosa Aktiebolaget), vedoucí globální společnosti působící v oblasti hygieny a dřevozpracujícího průmyslu. Skupina SCA vyvíjí a vyrábí dlouhodobě udržitel-ným způsobem produkty osobní hygieny, hygienické papírové výrobky a produkty ze dřeva.

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

07.05.2014 - 17:40:50

REKLAMA

Nejčtenější články

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

04.06.2010 - Jak začít se sushi

Přinášíme osm rad pro všechny kdo se chtějí naučit dělat ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

01.07.2009 - Na vlnách letní gastronomie

Se střídáním ročních období je vhodné obměňovat také skladbu menu ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2017 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.