GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 25.09.2017, svátek má Zlata
GastroTrend

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » TECHNOLOGIE/ZAŘÍZENÍ

Ekologické ubrousky Tork Xpressnap Natural šetří přírodu i rozpočet

 

 

 

Ekologicke ubrousky Tork Xpressnap Natural setri pritodu i rozpocetEkologie je stále důležitější i v oblasti gastronomie. Dobrou zprávou je, že ekologie může být zároveň i levnější alternativou. Příkladem takové dvojité eko-úspory může být zásobník, který snižuje potřebu ubrousků nejméně o čtvrtinu, a recyklované ubrousky do něj.

 

 

Úspora na druhou

 

Zásobníky Xpressnap jsou ekologické – jsou koncipovány tak, aby bylo možno vyjmout vždy jen jeden ubrousek v daný čas. Každý zákazník tak použije jenom tolik ubrousků, kolik skutečně potřebuje. Díky tomu se snižuje spotřeba ubrousků, a to nejméně o 25 % v porovnání s tradičními ubrousky do zásobníku a zároveň se zlepšuje hygiena a komfort pro uživatele.

 

 

Designové možnosti

 

Přírodní ubrousky Natural do zásobníků Xpressnap jsou ze 100% recyklovaných papírových vláken a při jejich výrobě nebyla použita žádná bělidla či přídavná barviva.

 

Ubrousky jsou k dispozici ve třech variantách: bez potisku, s předtištěným eko-symbolem nebo vlastním reklamním vzkazem, logem či heslem (s možností až tříbarevného potisku). Ubrousky jsou efektivním reklamním nosičem. Celých 75 % uživatelů si povšimne jejich potisku a 70 % z nich si zapamatuje obsah reklamního sdělení*.

 

 

Ekologie je stále důležitější

 

„Značka Tork nabízí svým zákazníkům řešení, která jsou výhodná z hlediska hygieny, komfortu užívání i nákladů. Kombinace ekologických ubrousků a úsporných zásobníků Xpressnap je šetrná k přírodě i vašim rozpočtům,“ shrnul Václav Votruba, marketingový manažer značky Tork společnosti SCA Hygiene Products.

 

 

Ubrousky mají certifikát Ecolabel a jsou certifikovány pro styk s potravinami. Jsou biologicky rozložitelné a kompostovatelné - dle normy EN 13432.

 

Další informace najdete na www.tork.cz

*Průzkum trhu provedený spol. Intermetra Business & Market research Group (2012)

 

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

06.09.2014 - 13:12:49

REKLAMA

Nejčtenější články

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

04.06.2010 - Jak začít se sushi

Přinášíme osm rad pro všechny kdo se chtějí naučit dělat ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

01.07.2009 - Na vlnách letní gastronomie

Se střídáním ročních období je vhodné obměňovat také skladbu menu ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2017 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.