GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 20.05.2018, svátek má Zbyšek
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ

Aplikace Já číšník slibuje revoluci v gastronomii

 

Nová mobilní aplikace Já číšník má ambice zrušit zavedená pravidla v gastronomii. Zrychlí odbavení hostů restaurací v době podávání poledního menu, zjednoduší placení a k tomu přinese hostům spoustu zábavy i výhod v podobě slev a akčních nabídek. Většinu komunikace s personálem nově nahradí mobilní aplikace. Půjde přes ni objednávat, platit, ale také třeba poslat drink známému u vedlejšího stolu, či dokonce chatovat s jinými hosty restaurace. Za aplikací stojí Petr Havelka ze společnosti AWIS společně se startupovou seznamkou Busyman.

„Naším cílem je skutečně převrátit naruby zavedené způsoby v gastronomii. Komunikaci převádíme do digitální reality. Představte si, že si cestou do restaurace v mobilní aplikaci Já číšník zjistíte, jestli je v ní volný stůl, rovnou si objednáte jídlo i pití a v momentě, kdy dopíjíte kávu, můžete přes aplikaci zaplatit a odejít. Číšník vám pouze nosí objednávky a pak uvidí na obrazovce, že máte zaplaceno,“ popisuje Petr Havelka základ služby, kterou ocení většina restaurací, protože výrazně zrychlí odbavení a zároveň zvýší spokojenost hostů.

Petr Havelka již s týmem aplikaci Já číšník otestoval v Sherlock’s Pubu v ostravské Stodolní ulici či v Restauraci Gastronom v Praze 5. Od začátku října probíhá testovací provoz také v restauraci Parodie v Karlíně. Cílem pro letošní rok je zavést aplikaci ve dvaceti provozech, v příštím roce pak ve dvou stovkách podniků. Při tomto počtu si na sebe již dokáže vydělat.

„Zájem ze strany zástupců restaurací je velký. I když se někde nového systému trochu bojí, zároveň nám při setkáních říkají, že aplikaci přesto chtějí. Již nyní registrujeme několik poptávek denně. Navíc připravujeme kalkulačku, která jasně ukáže, kolik aplikace podniku vydělá. Nejde totiž jen o prohlížení meníček, objednávky a placení. Personál také může s hosty prostřednictvím aplikace komunikovat, například vyhlášením happy hours na drinky a podobně,“ popisuje Petr Havelka.

Právě v těchto službách spatřuje hlavní výhodu aplikace Já číšník. Restaurace může lákat hosty různými akcemi, nabízet slevy například na první návštěvu nebo i trvalé slevy při využívání aplikace. Sami hosté se díky ní mohou v restauraci zabavit: využít třeba chatu, navzájem si objednávat drinky, hodnotit restauraci i obsluhu. Do budoucna přibude možnost ovládat přes mobilní telefon jukebox, možností se nabízí nepřeberná řada. Tým Já číšník už například testuje možnost objednávek jídla s sebou, což ocení zejména pracovníci z kanceláří. Přes aplikaci si vyberou oběd, zaplatí a do čtvrthodiny si jej mohou vyzvednout.

„Aplikace Já číšník je navržena pro pokladní systém AWIS, který fungují v systému Windows, nebo Pexeso pracující v systému Android. Není ale podmínkou, aby aplikaci Já číšník využívaly podniky s pokladnami společnosti AWIS, tablet s aplikací lze připojit k libovolné pokladně v restauraci. Aplikaci Já číšník pořídí za 990 korun měsíčně na jednu kasu, na každou další pak s 50% slevou. Hosté si mohou aplikaci stahovat zdarma do svých mobilních telefonů, aplikace funguje pod všemi operačními systémy,“ doplňuje Petr Havelka.

 

O platformě Busyman

 

Busyman.cz založil v roce 2010 Filip Major za účelem efektivního spojení nositelů inovativních projektů s privátními investory. V únoru 2011 se projekt začlenil do nově vzniklé společnosti Genesis Invest s. r. o. a v listopadu se stal partnerem portálu Jan Brody. Dnes je Busyman.cz integrální databáze soukromých investorů a inovativních projektů. Svou činností spojuje perspektivní podnikatelské plány s investory a investicemi. Za dobu své existence již pomohl k realizaci desítkám inovativních projektů a investoři jeho prostřednictvím proinvestovali 150 milionů korun.

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

20.10.2017 - 08:25:42

PODNIKÁNÍ/UŽITEČNÉ
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

11.05.2018 - Naši vinaři přivážejí 57 medailí z New Yorku

Moravští a čeští vinaři uspěli na mezinárodní soutěži Great American ...

11.05.2018 - Japonský pivní hit jde na trh v Česku

Když před třemi desítkami let japonská společnost Asahi uvedla na ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.