GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 22.11.2017, svátek má Cecílie
GastroTrend
 

NOVÉ VÝROBKY » BEEFEATER PŘEDSTAVUJE NOVÝ DESIGN LAHVE

Beefeater představuje nový design lahve

 

Beefeater, nejoceňovanější značka ginu na světě, uvádí nový design lahve ginu London Dry, který věnuje městu, jež je jejím domovem – Londýnu. Na zadní etiketě lahve se nachází ručně kreslená mapa hlavního města Velké Británie. Proměna vzhledu lahve upevňuje značku Beefeater jako ikonu Londýna, která se i nadále jako jediná z velkých a tradičních značek ginů destiluje v srdci tohoto města.

Nový vzhled lahve představuje příběh Londýna zevnitř i zvnějšku s klasickým proslulým ginem Beefeater London Dry uvnitř a charakteristickými dominantami města viditelnými zvenku. Nový design balení dosahuje efektní hloubky obrazu prostřednictvím pohledu na Londýn z ptačí perspektivy, nakresleného červeně – tradiční barvou Beefeateru. Takto pojatá zadní strana lahve vytváří pozadí pro postavu Beefeatera, strážce Tower Bridge, a logo  na přední straně. Stylizovaná mapa Londýna zachycuje bohatou mozaiku města z vyhlídky na mostě Tower Bridge s dalšími typickými orientačními body, které přitahují pozornost na pozadí lahve.

„Lahev ukazuje měnící se tvář Londýna a skvěle odráží směs tradice a dynamiky, jež jsou patrné jak v Londýně, tak u značky Beefeater. Gin Beefeater London Dry zůstává stále stejný od té doby, kdy jeho zakladatel James Burrough v 19. století vytvořil původní recept. Jedná se koneckonců o nejoceňovanější gin na světě, není tedy důvod jeho skvělou recepturu měnit,“ říká Michaela Michalová, brand manager značky Beefeater pro Českou republiku.

Na přední etiketu byl přidán podpis Jamese Burrougha, který má připomínat nepřetržitý historický závazek k vynikající kvalitě dnešního ginu, vyráběného podle původního receptu od založení značky Beefeater v 19. století. Díky této receptuře je Beefeater nejoceňovanějším ginem na světě, jak je rovněž uvedeno na nové lahvi.

Beefeater provedl na několika klíčových trzích rozsáhlý spotřebitelský průzkum, který informoval o změně designu lahve ginu London Dry a jeho cílem bylo navrhnout její nový vzhled. Příznivci značky Beefeater označili nový design balení za výrazný vývoj dynamické vizuální identity značky, který však zachovává dobře známý vzhled značky Beefeater a i nadále vyvolává prémiový dojem.

Eric Sampers, global brand director značky Beefeater, říká: „Těší mě, že pracuji pro tak úžasnou značku. Beefeater London Dry je výrazný, kreativní gin založený na tradici, který vyvolává obrovský respekt v branži i u spotřebitelů. Kategorie prémiových ginů je na vzestupu, díky čemuž je tato práce ještě zajímavější, a nový design lahve Beefeater London Dry zajistí, že náš prémiový vzhled bude hlavním důvodem dalšího úspěchu v této kategorii. Jsme si jistí, že nový design podpoří spotřebitele v objevování jedinečných kvalit, které jsou společné Londýnu i značce Beefeater.“

 

O značce Beefeater

Beefeater je neoceňovanější značka ginu na světě, jejíž palírna se nachází v srdci Londýna. Je to jediný historický dry gin, který se destiluje v hlavním městě Velké Británie, díky čemuž se jedná o skutečný londýnský destilát. Tradiční recept na gin Beefeater vytvořil James Burrough v 19. století. Od té doby se prakticky nezměnil a dnes jej střeží Master Distiller Desmond Payne, nejzkušenější světový destilatér ginu. Značku Beefeater milují barmani po celém světě pro její stálou vynikající kvalitu a klasickou londýnskou suchou chuť. Nabídka značky Beefeater zahrnuje Beefeater London Dry, který se připravuje z obilného destilátu, čisté vody a devíti bylinných přísad bez jakýchkoliv přidaných cukrů nebo dochucovacích esencí. Je to gin s nádechem velkého impulzivního města, vyrobený s láskou, citem a hrdostí. Beefeater 24, superprémiový gin, který kromě základních devíti bylin obsahuje další tři, čínský zelený a japonský Sencha čaj a ručně opracovanou kůru z grapefruitů, které vytvářejí osobitý, komplexní gin vyhovující současné koktejlové kultuře.  A v neposlední řadě také Beefeater Burrough’s Reserve, řemeslně vyrobený ultraprémiový gin zrající v dubových sudech, který se vyrábí ve velmi omezeném množství a je určen k pomalému popíjení v čisté podobě, ať už namražený, chlazený nebo v pokojové teplotě.

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Double - U
22.09.2016 - 13:55:25

 
REKLAMA
Nejčtenější články

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

12.10.2011 - Nejlepší pivo v Praze

Nejlepší pivo v Praze točí v nuselské pivnici Zlý časy. ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA
GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2017 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.