GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 23.11.2017, svátek má Klement
GastroTrend
 

RUBRIKY/ČLÁNKY » NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Špičkové nealkoholické nápoje světových značek spojují síly

 

 


Spickove nealkoholicke napoje svetovych znacek spojuji silySpolečnost Karlovarské minerální vody (KMV) uzavřela 22. listopadu licenční smlouvu o výrobě a distribuci vybraných sycených limonád. Licenci poskytla společnost Orangina Schweppes International, součást skupiny Suntory Group, která vyrábí světoznámý nápoj Schweppes Indian Tonic. KMV se nyní staly výhradním nositelem licence na produktové řady sycených limonád Schweppes a Dr Pepper v České republice a na Slovensku a doplňují tak své již aktuálně široké portfolio sycených a ochucených nápojů a minerálních a pramenitých vod. Distribuci portfolia Schweppes do maloobchodního prodeje a gastra zahájí KMV již v lednu 2013.

 

„Dlouhodobě patří nápoje Schweppes k nejoblíbenějším pro konzumaci doma i v barech," uvedl Alessandro Pasquale, generální ředitel KMV. Podle něj je nově uzavřená licenční smlouva dobrou příležitosti pro rozšíření aktivit KMV na trhu nealkoholických nápojů v ČR i SR.

 

Minerální voda Mattoni se pyšní již stočtyřicetiletou tradicí. Moderní historie KMV se začala psát počátkem devadesátých let minulého století, kdy rodina Pasquale převzala podnik v Kyselce v žalostném stavu. Více než dvě desetiletí tvrdé práce, důraz na kvalitu a rozsáhlé investice umožnily vznik největšího českého výrobce minerálních a pramenitých vod včetně ochucených nápojů a ledových čajů. Výrobky KMV, které se vyrábějí v pravděpodobně nejmodernějším a nejsofistikovanějším výrobním závodě v Evropě, se v současné době exportují do více než třiceti zemí světa.

 

„Budování prémiových značek je disciplína, s níž máme velké a dobré zkušenosti," tvrdí Alessandro Pasquale. „Výroba nápojů vysoké kvality patří k naší rodinné tradici," řekl dále Pasquale. Rozšiřování portfolia vlastních i licenčních výrobků je plně v souladu se záměry KMV věnovat zvýšenou pozornost módním trendům ve spotřebě nealkoholických i míchaných nápojů. „Zatímco synonymem pro špičkovou minerálku je Mattoni, mezi toniky kraluje Schweppes," vysvětlil Pasquale.

 

„Ve společnosti Orangina Schweppes jsme našli zkušeného partnera, který nabízí špičkové a konzumenty oblíbené značky s vynikající pozicí na mezinárodních trzích," uzavřel Pasquale.

 

Společnost KMV tak nyní disponuje nejucelenější nabídkou prémiových nealkoholických nápojů na českém i slovenském trhu: od přírodních i ochucených vod (Mattoni,Aquila, Magnesia), přes sirupy a ovocné nápoje (Yo, bimboo), džusy (granini), ledové čaje až po sycené limonády (Schweppes/Dr Pepper).

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

18.05.2013 - 11:15:42

REKLAMA
Nejčtenější články

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

07.05.2014 - Tork se stává partnerem Asociace hotelů a restaurací ČR

Společnost SCA, která stojí za globální značkou hygienických řešení ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA
GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2017 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.