Stovka nejlepších světových barů se účastní každoročního průzkumu „World’s 50 Best Bars Brands Report“, jehož výsledky pak ukazují nejoblíbenější značky v kategoriích. Fever-Tree byl oficiálně označen barmany po celém světě jako "nejprodávanější" a „nejvíce trendy“ tonik. Oba tituly získal již potřetí za sebou a potvrdil tak, že na trhu hraje prim.
V České republice jsou pod značkou Fever-tree dostupné dva toniky, klasický a Mediaterranean, a také Cola a Ginger Beer and Ginger Ale. Kromě nestárnoucího Gin&Toniku lze tedy Fever-Tree míchat s nejlepšími rumy, whisky, brandy a burbony – protože pokud ¾ drinku tvoří mixer, je třeba používat ten nejlepší.
Celý průzkum od Drinks International najdete zde: www.drinksint.com
Fever-Tree je předním světovým dodavatelem prémiových sycených mixérů pro alkoholické drinky. Aktuálně je dostupný ve více než 50 zemích světa. Značka byla založena v roce 2005 ve Velké Británii. Hlavním cílem bylo poskytnout kvalitní mixery pro prémiové destiláty, především gin, ale poslední dobou také vodku, rum a whisky. Výhradním dovozcem Fever-Tree pro Českou republiku je společnost Rémy Cointreau.
11.07.2017 - 04:01:34
Společnost Labartt Hospitality ve spolupráci s ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Čeští gurmeti chodí nejraději debužírovat do čísla 40 v pražské ...
Výpověď pracovního poměru je jednostranný právní úkon, který je možné ...